Advertisement

דולגופיאט : ארטיום דולגופיאט ×–×›×” במדליית הכסף באליפות העולם : Israel's national anthem 'hatikva' played at olympics moving moment at tokyo olympics as israeli national anthem play during gold medal ceremony for israeli gymnast artem dolgopyat.

דולגופיאט : ארטיום ×"ול×'ופיאט ×–×›×" ×'מ×"ליית ×"כסף ×'אליפות ×"עולם : Israel's national anthem 'hatikva' played at olympics moving moment at tokyo olympics as israeli national anthem play during gold medal ceremony for israeli gymnast artem dolgopyat.. הוא סומן כספורטאי הבכיר מבין 90 ספורטאי המשלחת. Idf.soldi (@idf.soldi) has created a short video on tiktok with music צליל מקורי. כאילו לא מספיקה העובדה שהוא בדיוק הגיע לרגע השיא של חייו, הוא גם נאלץ להתמודד עם שלוש מהדורות חדשות ועוד שמונה אתרים שרק רוצים לשמוע את מה שיש לו להגיד. דולגופיאט עלה לגמר תרגיל הקרקע בטוקיו אחרי שסיים ראשון את שלב המוקדמות עם ציון מרשים של 15.200 וכשהוא הפייבוריט לזכייה על פי כל סוכניות ההימורים, וקבע ציון של 14.933 שיחד עם פסילה של מתחרים אחרים. איזו פתיחה נפלאה לשבוע הזה.

דולגופיאט עלה לגמר תרגיל הקרקע בטוקיו אחרי שסיים ראשון את שלב המוקדמות עם ציון מרשים של 15.200 וכשהוא הפייבוריט לזכייה על פי כל סוכניות ההימורים, וקבע ציון של 14.933 שיחד עם פסילה של מתחרים אחרים. Israel's national anthem 'hatikva' played at olympics moving moment at tokyo olympics as israeli national anthem play during gold medal ceremony for israeli gymnast artem dolgopyat. ארטיום דולגופיאט זכה במדליה השלישית של ישראל בטוקיו 2020! מיטל (@meytal_shani78) has created a short video on tiktok with music feel the magic. דולגופיאט עלה רביעי וסיפק תרגיל מצוין עם אלמנטים קשים ונחיתות טובות.

×
×"ול×'ופיאט ×'רור ש×"ת×'אסתי שלא זכיתי ×'×–×"×' ספורט 5 from www.sport5.co.il
מדלית כסף באליפות העולם במונטריאול 2017 פתחה את הדרך. דולגופיאט מתחרה באחד הענפים הבכירים ביותר במשחקים. Idf.soldi (@idf.soldi) has created a short video on tiktok with music צליל מקורי. Israel's national anthem 'hatikva' played at olympics moving moment at tokyo olympics as israeli national anthem play during gold medal ceremony for israeli gymnast artem dolgopyat. דולגופיאט עלה לגמר תרגיל הקרקע בטוקיו אחרי שסיים ראשון את שלב המוקדמות עם ציון מרשים של 15.200 וכשהוא הפייבוריט לזכייה על פי כל סוכניות ההימורים, וקבע ציון של 14.933 שיחד עם פסילה של מתחרים אחרים. זה האירוח הכי חם שקיבלתי בחיים שלי. אביו אולג התאמן בהתעמלות בצעירותו. מיטל (@meytal_shani78) has created a short video on tiktok with music feel the magic.

מדלית כסף באליפות העולם במונטריאול 2017 פתחה את הדרך.

דולגופיאט מתחרה באחד הענפים הבכירים ביותר במשחקים. מדלית כסף באליפות העולם במונטריאול 2017 פתחה את הדרך. הוא סומן כספורטאי הבכיר מבין 90 ספורטאי המשלחת. אחריה היתה גם מדלית כסף באליפות העולם בשטוטגרט 2019. Idf.soldi (@idf.soldi) has created a short video on tiktok with music צליל מקורי. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע באולימפיאדת טוקיו 2020; עשית היסטוריה גדולה והבאת לנו גאווה ענקית. אבל דולגופיאט הוכיח שהוא עשוי מחומר אחר. Israel's national anthem 'hatikva' played at olympics moving moment at tokyo olympics as israeli national anthem play during gold medal ceremony for israeli gymnast artem dolgopyat. לאחר מכן מעד קלות בנחיתה ויצא מהמשטח, אך סיים את התרגיל בצורה מצוינת ונחת מושלם. יש לנו אלוף אולימפי באולם ההתעמלות! #tiktok #israel #gymnastics #פוריו #טיקטוק #התעמלותקרקע #ישראל #tokyo2020 #אקרובטיקה #גאווהישראלית #foryou #gymnast | ארטיום דולגופיאט גאים בך דולגופיאט עלה לגמר תרגיל הקרקע בטוקיו אחרי שסיים ראשון את שלב המוקדמות עם ציון מרשים של 15.200 וכשהוא הפייבוריט לזכייה על פי כל סוכניות ההימורים, וקבע ציון של 14.933 שיחד עם פסילה של מתחרים אחרים.

אחריה היתה גם מדלית כסף באליפות העולם בשטוטגרט 2019. Israel's national anthem 'hatikva' played at olympics moving moment at tokyo olympics as israeli national anthem play during gold medal ceremony for israeli gymnast artem dolgopyat. | ארטיום דולגופיאט גאים בך. לאחר מכן מעד קלות בנחיתה ויצא מהמשטח, אך סיים את התרגיל בצורה מצוינת ונחת מושלם. | ארטיום דולגופיאט זוכה במדליית הזהב 🥇ומביא המון כבוד למדינת ישראל , התקווה נשמעת בטוקיו , מרגש ביותר 🇮🇱#פוריו #אולימפיאדה #טוקיו2020 #אהבה #foryou | 🇮🇱🇮🇱 | גאווה.

Vlp5oqfodshjym
Vlp5oqfodshjym from img.mako.co.il
עמד בלחץ, היה תלוי בעצמו ועשה את זה כמו גדול. הוא עצמו החל להתאמן בהתעמלות בגיל 6. הסיני רוטנג שיאו היה גאה בתרגיל שלו, אחרי הופעה מרשימה, אבל דרגת הקושי שלו הייתה רק 6.2 ולכן גם התוצאה הסופית נמוכה יותר. מדליית זהב לארטיום דולגופיאט, סגן אלוף העולם, שעלה ראשון מהמוקדמות עם הציון הגבוה… אחריה היתה גם מדלית כסף באליפות העולם בשטוטגרט 2019. #tiktok #israel #gymnastics #פוריו #טיקטוק #התעמלותקרקע #ישראל #tokyo2020 #אקרובטיקה #גאווהישראלית #foryou #gymnast | ארטיום דולגופיאט גאים בך כאילו לא מספיקה העובדה שהוא בדיוק הגיע לרגע השיא של חייו, הוא גם נאלץ להתמודד עם שלוש מהדורות חדשות ועוד שמונה אתרים שרק רוצים לשמוע את מה שיש לו להגיד. Idf.soldi (@idf.soldi) has created a short video on tiktok with music צליל מקורי.

Israel's national anthem 'hatikva' played at olympics moving moment at tokyo olympics as israeli national anthem play during gold medal ceremony for israeli gymnast artem dolgopyat.

הסיני רוטנג שיאו היה גאה בתרגיל שלו, אחרי הופעה מרשימה, אבל דרגת הקושי שלו הייתה רק 6.2 ולכן גם התוצאה הסופית נמוכה יותר. Il «בא לי לבכות מהתרגשות: דולגופיאט צמח והפך להיות מתעמל בעל שם עולמי. Israel's national anthem 'hatikva' played at olympics moving moment at tokyo olympics as israeli national anthem play during gold medal ceremony for israeli gymnast artem dolgopyat. מדלית כסף באליפות העולם במונטריאול 2017 פתחה את הדרך. Idf.soldi (@idf.soldi) has created a short video on tiktok with music צליל מקורי. עמד בלחץ, היה תלוי בעצמו ועשה את זה כמו גדול. | ארטיום דולגופיאט זוכה במדליית הזהב 🥇ומביא המון כבוד למדינת ישראל , התקווה נשמעת בטוקיו , מרגש ביותר 🇮🇱#פוריו #אולימפיאדה #טוקיו2020 #אהבה #foryou | 🇮🇱🇮🇱 | גאווה. בשנת 2009, בגיל 12, עלה דולגופיאט עם משפחתו לישראל. לאחר מכן מעד קלות בנחיתה ויצא מהמשטח, אך סיים את התרגיל בצורה מצוינת ונחת מושלם. ארטיום דולגופיאט נחת בארץ» haaretz.co.il hebrew world news data 170 countries אני מרגיש שיש עליי הרבה לחץ עכשיו, אבל אני מקווה שזה יסתדר. אני רוצה להודות לכולם, בא לי לבכות מהתרגשות, אני עדיין מתקשה להאמין.

ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע באולימפיאדת טוקיו 2020; דולגופיאט צמח והפך להיות מתעמל בעל שם עולמי. היו תקופות שלא יכולתי לקנות נעליים איזו פתיחה נפלאה לשבוע הזה. מיטל (@meytal_shani78) has created a short video on tiktok with music feel the magic.

Vxdwcfmvg0tism
Vxdwcfmvg0tism from sport1images.maariv.co.il
אחריה היתה גם מדלית כסף באליפות העולם בשטוטגרט 2019. ארטיום דולגופיאט כנראה לא היה עייף כל כך בחיים. עמד בלחץ, היה תלוי בעצמו ועשה את זה כמו גדול. Israel's national anthem 'hatikva' played at olympics moving moment at tokyo olympics as israeli national anthem play during gold medal ceremony for israeli gymnast artem dolgopyat. השכנה הזאת, שעברה לפני חמש שנים לדירה שמתחת לדירה שלו בפתח תקוה, גרמה לסיוט מתמשך למשפחת ריכטר, שלא היתה יכולה. דולגופיאט הביא לישראל מדליה שלישית באולימפיאדה וראשונה אי פעם בהתעמלות. #tiktok #israel #gymnastics #פוריו #טיקטוק #התעמלותקרקע #ישראל #tokyo2020 #אקרובטיקה #גאווהישראלית #foryou #gymnast | ארטיום דולגופיאט גאים בך מדליה שלישית למדינת ישראל ומדליה ראשונה בהתעמלות קרקע במשחקים האולימפיים בטוקיו.

ארטיום דולגופיאט זכה במדליה השלישית של ישראל בטוקיו 2020!

איזו פתיחה נפלאה לשבוע הזה. יש לנו אלוף אולימפי באולם ההתעמלות! מדליית זהב לארטיום דולגופיאט, סגן אלוף העולם, שעלה ראשון מהמוקדמות עם הציון הגבוה… אני מרגיש שיש עליי הרבה לחץ עכשיו, אבל אני מקווה שזה יסתדר. לאחר מכן מעד קלות בנחיתה ויצא מהמשטח, אך סיים את התרגיל בצורה מצוינת ונחת מושלם. אביו אולג התאמן בהתעמלות בצעירותו. בבגרותו הוא החל להסתדר, גם עם העברית וגם מבחינה כלכלית. כאילו לא מספיקה העובדה שהוא בדיוק הגיע לרגע השיא של חייו, הוא גם נאלץ להתמודד עם שלוש מהדורות חדשות ועוד שמונה אתרים שרק רוצים לשמוע את מה שיש לו להגיד. זה האירוח הכי חם שקיבלתי בחיים שלי. ארטיום דולגופיאט נחת בארץ» haaretz.co.il hebrew world news data 170 countries הוא עצמו החל להתאמן בהתעמלות בגיל 6. Idf.soldi (@idf.soldi) has created a short video on tiktok with music צליל מקורי. דולגופיאט צמח והפך להיות מתעמל בעל שם עולמי.

Posting Komentar

0 Komentar